#1 Skrevet September 10, 2009 (endret) Har noen av dere liggende 1 ekstra eksemplar av det TüV Papiret som følger med? Ligger 1eksemplar i hver eske, men det gikk helt i glemmeboka at det kunne være greit å ta vare på mtp godkjenning. Så om noen har 1stk for mye hadde det vært veldig greit:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2009 Jeg så ingen TÜV papirer i mine esker. Men du trenger ikke TÛV papirer når felgene er innenfor 15mm ET og ikke stikker utfor skjermkant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2009 Har noen av dere liggende 1 ekstra eksemplar av det TüV Papiret som følger med?Ligger 1eksemplar i hver eske, men det gikk helt i glemmeboka at det kunne være greit å ta vare på mtp godkjenning. Så om noen har 1stk for mye hadde det vært veldig greit:) Er litt usikker på om det er tüv på de iogmed at det er samme felgen som leveres OE til phaeton og fabrikksleverte felger finnes det ikke tüv på. Men er det så ligger det sikkert ute tilbehørspermen på familiealbumet versjon 7.2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2009 (endret) Jeg fikk problem med godkjening av av orginale high line hjul på passat 3BG jeg hadde med Gewinder . Jeg kontakten en som jobbet på Frysja som sendte opp (det han kalte tuv) til biltilsynet, først da fikk jeg godkj det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2009 Er litt usikker på om det er tüv på de iogmed at det er samme felgen som leveres OE til phaeton og fabrikksleverte felger finnes det ikke tüv på. Men er det så ligger det sikkert ute tilbehørspermen på familiealbumet versjon 7.2 Er 99% sikker på at det låg TüV papir i hver eske sammen med felgene, å syns å huske jeg har sett dette følge med andre nye felger når jeg har tatt klargjøring osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2009 Følgte med TUV på de nye TTRS felgene vi fikk inn i sist uke, men som Rudi sier, varierer det på hvilke felger det er faktisk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 12, 2009 Se på linken her http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=163688 Spør jostein eller kristian, kanskje de har det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 12, 2009 Er 99% sikker på at det låg TüV papir i hver eske sammen med felgene, å syns å huske jeg har sett dette følge med andre nye felger når jeg har tatt klargjøring osv. Ja men dersom du ser på felgene på tilbehørsnummeret på helios er det stanset inn org delenr på de så derfor mener jeg det ikke er papirer på de. Men du kan jo sende pm til Sondre Hugaas som kjøpte mine,han fikk med en ny felg i eske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 15, 2009 Se på linken her http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=163688 Spør jostein eller kristian, kanskje de har det. Jeg fikk ingen papirer av Jostein. Har du eller forrige eier av bilen din dette liggende Jostein? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 16, 2009 Er 99% sikker på at det låg TüV papir i hver eske sammen med felgene, å syns å huske jeg har sett dette følge med andre nye felger når jeg har tatt klargjøring osv. Send meg mail adressen din Tor så skal jeg sende over kopi av Tüv Fant papiret nå.... men det er jo selvsagt kun Tüv`en på Phaeton 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...