#1 Skrevet September 11, 2009 Som sagt er bilen ny lakkert, men takket være min flinke nabo dame som ikke klarer å parkere er bilen min små ripete her og der pga noen busker og kvister. (noe som er irriterende etter som bilen er ny lakkert) Hvor er det jeg kan sende bilen min til noen skikkelige fag folk "proffer" (Akershus/Skedsmo områder)som kan ta seg av lakken min og få den til å bli fin og blank igjen, at man faktisk kan se det er ny lakkert bil. Og hvor mye vil en sånn progress koste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2009 Bernhard Brynildsen eller Ørjan Andreassen her på forumet er vel de beste i ditt området:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2009 De driver med bilpleie eller? Og hvordan kontakter jeg dem, klarer ikke å finne dem her på forumet. Bernhard Brynildsen eller Ørjan Andreassen her på forumet er vel de beste i ditt området:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2009 Gå på "Fellesskap" ---> "Forumbrukere"---> navnet på den ene, eller begge to, og send dem en pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...