Audi a3, tips til lavprofildekk og felger

Anbefalte innlegg

Hei, tenker på og kjøpe meg lavprofildekk og nye felger til audien min, så jeg lurte på om noen hadde noen tips til dekk. Som ikke er altfor dyre også. Har sett på Inc. Boost felgene og syntes de er rå, så tenker på og kjøpe dem. Så trenger vel egentlig noen tips til hvor jeg kan finne billige, bra og tøffe dekk ; )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, tenker på og kjøpe meg lavprofildekk og nye felger til audien min, så jeg lurte på om noen hadde noen tips til dekk. Som ikke er altfor dyre også. Har sett på Inc. Boost felgene og syntes de er rå, så tenker på og kjøpe dem. Så trenger vel egentlig noen tips til hvor jeg kan finne billige, bra og tøffe dekk ; )

 

Siden utvalget av felgdesign er uendelig, så overlater jeg det til smaken til kjøper, men et godt kompromiss mellom pris, utseende og kjørbarhet er 8 eller 8,5x18 ET35 med 225/40 18.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.