#1 Skrevet Januar 5, 2005 Har et lite problem her.. Driver og sveiser rakrør til Sciroccoen, og mangler delen som er avbildet! SuperSprint leverer ikke denne delen løst (!!) men jeg har tidligere sett den både på Mekonomen og BilXtra...ingen av disse forhandler den lenger... Noen som har noen råd? Siste utvei er jo å kappe av festet på grenrøret og sveise et rør rett på, men det orker jeg rett og slett ikke, mht. demontering av grenrøret, samt jeg føler jeg trenger den fjær/kull-koblingen mht. spenn i røret... fyr løs.. Det finns ingen dumme svar, bare idiotiske forhandlere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2005 Den koblingen ser jo ganske standard ut? Har ivertfall sett den på mangen biler, men det er kansje rustfritt du leter etter? Hva med en tur på knoksen? Mener den er orginal på Ascona C..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2005 Knoksen? Was is das? Rustfritt spiller forsåvidt ingen rolle.. Når jeg tenker meg veldig nøye om så tror jeg kanskej Mekonomen sa de kunne bestille inn en gang...hmm..får ta meg en tur imorra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2005 simons har disse delene.... sørensen & balchen er forhandler for simons, ligger på holmlia i oslo... Torshov bilrekvisita har og simons deler. Fleksibelt "vevd" stålrør er og å anbefale, er viktig å ha noe som gir etter når motoren vrir seg, walker har sånne i solid utførelse, mekonomen skaffer da dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2005 Avsedd att monteras mellan motor och avgassystem för att eliminera risken för rörbrott. I första hand avsedd för moderna bilar med tvärställd motor. Artikelnr: U055100 Simons Fåes på torshov bilrekvisita. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 5, 2005 Rakrør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 5, 2005 Rakrør? .....det er svensk for "Høyeffektivt Katalysator-rør".... akkurat som de nye BMW`ene var det vel jeg leste om, som blåser ut renere luft enn de suger inn....akkurat sånn er det med roccoen også Takk for tips ...må ta meg en ringerunde imorra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 6, 2005 Utslippene er jeg ikke så kresen på, men lyden av et slikt anlegg.. PTRRRRRRRRRRRR... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 6, 2005 Fikk sveiset på et vevd flexirør på mitt supersprint grenrør på g60n!! gikk ikke lange tiden før det begynnte å fise... å dette var gjort på eksos verksted! var ikke alvorlig mye men det var litt irriterende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 6, 2005 Utslippene er jeg ikke så kresen på, men lyden av et slikt anlegg.. PTRRRRRRRRRRRR... Har jo hatt rakrør så lenge jeg har hatt bilen ..... Kan ikke si at jeg misliker lyden akkurat... og : fis :ing er ikke bra... hehe.. Fikk uansett bestilt delen på Mekonomen idag...dyre dommer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...