#1 Skrevet September 11, 2009 Hei Har 2.5 tid 180 ake motor. Turboen plystrer veldig fra ca 2000 til 2300 omin. Etter 2300 kjem bilen veldig i fart. Oppdaget idag når eg skulle peile oljen at heile motorrommet var svart av eksos. Kva kan det vere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2009 Sprekk i noe eksosrør eller eksosmanifolden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2009 Det er vell liten sansynlig at den er sprekt vel? Trulig kansje pakning. Skal få sjekket i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2009 Det er vell liten sansynlig at den er sprekt vel? Trulig kansje pakning. Skal få sjekket i morgen. Ganske stor sansynlighet faktisk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2009 Javell, det har eg ikkje vært bort på desse. Er det vanlig altså. Vilke priser er det på dette da?. Klarer vel å få sveisa det. Det er foresten ingen spesiel eksos lyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2009 Da har eg fått reparert feilen. Det var pakningne mellom egr og innsuget som var blåst ut. Lagde ny pakning så blenda eg samtidig denne driten. Tok av innsuget og fekk vasket det godt. Fungerte bra det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 12, 2009 Bør ein foresten kode vekk denne funksjonaliteten med vag-com? Er det nokon som har gjort det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 12, 2009 Bra det bare var en liten fille feil da:) Jeg blokkerte EGR på gamle bilen min. Men jeg gjorde ikke noe med den i vag-com. Så vidt jeg har skjønt så er ikke det noe vits. Gjør ikke noe om EGR åpner og lokker seg etter du har blokkert den, den slipper uansett ikke inn noe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...