#1 Skrevet September 11, 2009 Jeg har et litt flaut spørsmål..Men hvor i all verden er startmotoren å finne på denne bilen? Er en 100 2.6 (ABC motor) med quattro og automatkasse.. Den bør smøres opp før den tar kvelden, men da må jeg først finne den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2009 Ingen som vet..?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2009 den står på høyre side på blokka, ganske langt nede bak dynamoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2009 den står på høyre side på blokka, ganske langt nede bak dynamoen. Det hørtes skikkelig servicevennlig ut.. Noen gode triks for å komme til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2009 Du kommer til fra undersiden, men det er litt trangt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 18, 2009 Hehe..okei..nå har jeg tatt den ut..LITT trangt var vel ingen overdrivelse akkurat..værste jeg har vært borti.. Men nå er den i allefall ute 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...