Dim på banjobolt fuelrail 3b.

Anbefalte innlegg

Har et sånt kitt på 3b motoren min, men skulle stramme banjoen til railen å bolten knakk.Noen som vet dim på bolten? Å hvor får jeg tak i ny?:)

Mvh Tommy

Uten navn.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tippe at den er M12 x 1,5. Slikt får du kjøpt hos Tess, Hydroscand og enkelte jernvareforretninger med litt større utvalg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tippe at den er M12 x 1,5. Slikt får du kjøpt hos Tess, Hydroscand og enkelte jernvareforretninger med litt større utvalg..

den har ivertfall større enn 17mm hode, tror den har 18.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

drit i hele banjoen.. lag en slik kobling du har på bildet der inn på regulatoren.. banjoen har svært dårlig gjennomstrømming i forhold siden alt må passere igjennom de små hullene i bolten.. blir litt som å ha feiteste stereo kabla ever frem til høytaler kasse og tynne som f inne i høytalerkassen til selve høytaler element :) banjo sugeer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, jeg kjøpte også dette 034 "bolt on" kittet.. Banjoen min knakk også med EN gang jeg dro til litt... AN slangen spratt også ut av koblinga si når jeg vred litt på den.. bare MØKK!

Du bør sjekke over at slangen er skikkelig festa i koblingene.. og sveise på en AN nippel på fuelrail istedet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, jeg kjøpte også dette 034 "bolt on" kittet.. Banjoen min knakk også med EN gang jeg dro til litt... AN slangen spratt også ut av koblinga si når jeg vred litt på den.. bare MØKK!

Du bør sjekke over at slangen er skikkelig festa i koblingene.. og sveise på en AN nippel på fuelrail istedet :)

Sveise på?

Er det ikke bare å skru nedi en hann-hann an-nippel da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du finner en AN nippel som har en vinkel som gjør at det ikke butter i gass-spjeldet så vil jeg gjerne vite hvilken nippel det er :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du finner en AN nippel som har en vinkel som gjør at det ikke butter i gass-spjeldet så vil jeg gjerne vite hvilken nippel det er :)

Okei, husker ikke at det var så trangt der når jeg holdt på med min aan med aby-innsug (bilder).

Men er det ikke plass til en hann-hann også en 90, evt 180 gr an-kobling på den igjen altså..?

(Men skal gi meg på det ettersom bilen er solgt og jeg ikke får sjekka nærmere..:))

diverse90qosv016.jpg

diverse90qosv018.jpg

Sorry off-topic i tråden trådstarter..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.