#1 Skrevet September 12, 2009 hei, jeg er iferd med å muligens kjøpe meg hus på raufoss og i den annledning så må jeg drenere rundt dette huset. det er på ca 100kvm og ligger rimelig greit til. her en fuktspesialist som skal komme å se på veggene i kjellern i morgen osv. hva trenger jeg og hva kan jeg regne med i pris? er det noen hyggelig medlemmer i område som driver innen dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2009 Skal du flytte helt ditt opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2009 Minigraver, vortepapp, drensrør og pukk. Går fint å gjøre jobben selv hvis du er litt praktisk anlagt. Nei jeg driver ikke med slikt, så har ikke peil på pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2009 Fikk opplyst en ca pris på 1000kr +mva pr meter av et firma her i fredrikstad, i våres. Dette hvis det var en kurrant jobb (ikke en drøss hjørner, lett å komme til med graver osv.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 15, 2009 Har du kjøpt gamle huset til Torgeir Olstad i Knut Hamsunsveg 39 på raufoss ? Hmm, du bør nok regne med rundt 1000kr pr. m gitt.. Mye flinke og effektive folk i omerådet her, kan anbefale deg Entrep. Odd Steinar Hansen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 15, 2009 Har du kjøpt gamle huset til Torgeir Olstad i Knut Hamsunsveg 39 på raufoss ? Hmm, du bør nok regne med rundt 1000kr pr. m gitt.. Mye flinke og effektive folk i omerådet her, kan anbefale deg Entrep. Odd Steinar Hansen. det ble dessverre ikke dette huset. da vi tapte budrunden. driver å ser på et annet som vi skal se på på lørdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 15, 2009 såfall velkommen til raufoss... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 17, 2009 Ble det noe hus ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 17, 2009 Siden han skal titte på det til lørdag tror jeg ikke han vet selv ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 17, 2009 nei det første huset tapte vi budrunden på. og det vi skal se på på lørdag får vi se om det er vært å legge inn bud på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...