innstallere multifunksjonsratt i b7-full oppskrift.

Anbefalte innlegg

nå har jeg fått tak i knappene til mlf.rattet så nå er spørsmålet mitt:

hva trenger jeg for å få dette til å fungere?

trenger jeg rattelektronikk? samme som det som må legges opp ved tilkobling av cruise controll.

er det noen som har a4 b7 med mlf.ratt som vil sende meg en pm med reg.nr sitt så jeg kan gå til møller å se på hiddenn dems og sammenligne med min å se hva jeg mangler??

trykk på bildet for å se nøyere...

LENGERE NED HAR JEG LØSNINGEN MED DELENR.

mitt mlf ratt.JPG

mitt mlf ratt 2.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har et sportsratt i skinn med girpads til salgs hvis noen er intressert. er med elektronoikk så det skal være plug and play ---er uten airbag

har sett en tråd om en som koblet dette opp på en allroad og det var visst veldig enkelt å få til hvis du har tiptronik.

rattt m gir.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er et bilde som jeg fant på nettet- trenger jeg bare den korte ledningen og en nye ledninger til airbagen?

eller må jeg ha mer? klarer ikke å se om det er samme slepering....

RATTELEKTRONIKK.jpg

RATTELEKTRONIKK2.jpg

RATTELEKTRONIKK3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men jeg vet ikke om jeg må bytte slepering ettersom alle jeg har snakket med påstår at den kun finnes en type slepering og den er med 6 pin.?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vært å sett på alle disse men er ikke sikker på om det er helt likt seru men jeg fant en annen men det er til en a3, men jeg tror det er mere likt..http://www.audi-sport.net/vb/showthread.php?t=52056

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå er det i boks! har byttet rattstyringsmodul, slepering og airbagledningsnett+ ratt selvfølgelig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris på det rattet uten airbag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris på det rattet uten airbag?

1000kr? hvis du kjøper det trenger du ledningsnett med delenr: 4F0 971 589 A . koster 275kr.

og selvfølgelig airbag-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rattsyringsmodul :8E0 953 549 R

slepering : 4e0 953 541 B

airbagledningsnett:4F0 971 589 A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.