Anbefalte innlegg

skulle bytte bremseskiver bak på min 100 c4. fikk av den gamle og på den nye (kjøpt hos møller), men når jeg da skulle skru på braketten opdaget jeg at den nye skiven sitter 5mm nærmere navet: eek : noe som gjør at braketen tar borti skiven.

Ved nærmere undersøkelse er dele nummret heller ikke likt, gamle 4A0615601B mens den nye har 857 615 601 begger har samme dim. 269x20 (ventilerte)

Når jeg bestillte de nye skiven sa de at det var uventilerte siver (245x10) på denne bilen i følge deleoppslage hos møller, og at ventilerte var på biler med andre motorer, noen som vet hvor det sitter sånne skiver?

Noen som har vært borti dette for, eller har peiling på hvordan jeg løser dette lettest?:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var en tur hos møller nettopp å det løste seg helt greit, det var skiver fra 93 modell på min 92 modell: dum :.

Sånn visst noen lurer til en annen gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.