#1 Skrevet September 12, 2009 Trenger å få byttet indre drivakselmansjett på en Golf IV 1.6, med motorkode AUS. Det jeg lurer på er om hvilke som går om hverandre, tenker da på om det feks passer fra en med motorkode AEG (2.0 liter) da jeg har leita etter en mansjett på Autohaus. Noen som vet? Evt andre som er kompatible? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2009 Trenger å få byttet indre drivakselmansjett på en Golf IV 1.6, med motorkode AUS.Det jeg lurer på er om hvilke som går om hverandre, tenker da på om det feks passer fra en med motorkode AEG (2.0 liter) da jeg har leita etter en mansjett på Autohaus. Noen som vet? Evt andre som er kompatible? stikk på møller eller hellanor eller noe, koster jo bare 200- 300kr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2009 stikk på møller eller hellanor eller noe, koster jo bare 200- 300kr... Poenget var at jeg skulle bestille litt annet også til Audi'n så tenkte å ta alt på en plass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...