#1 Skrevet September 12, 2009 Har en audi a4 1.9tdi 02mod som eg tok ut di org parklysene og satte inn 2 diodepærer som var kjøpt på MEKK. men da disse var montert blinket bare parklysene jamt. likens som blinkelys. men da eg satte inn org pære sluttet det og blinke... kan ha det med motstand og gjøre? pæra skal jo kunne settes inn begge veier men funket bare når den stå dene ene veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2009 LED må stå riktig iforhold til pluss og minus. og må ha rette motstanden for å "virke" som om de drar samme wattstyrke som originalt. ellers vil autochecken slå ut og si at pærene er gåene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2009 oki. va nesten det eg og fant ut. men hvorfor blinker den? i a6 en min har jeg likens pærer og dem funker fint... 03 mod a6 avant 1.8tq. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...