#1 Skrevet September 12, 2009 Legg inn bilder her.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2009 U Fuck Isbilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 13, 2009 blir mye av di samme bilene men.. mitt første flammebilde Vist noen tok bilde av min gråe 318 m vinge so had eg blitt gla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 13, 2009 noen som fikk bilde av GS sin m3 som ble vraket? Jeg sto og så på , men hadde seff ikke kamera.. Og de tok den ikke inn til pit etterpå så.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 13, 2009 GateKø? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 13, 2009 noen som fikk bilde av GS sin m3 som ble vraket? Jeg sto og så på , men hadde seff ikke kamera.. Og de tok den ikke inn til pit etterpå så.. Ligger et på gatebil siden ser jeg. Hva skjedde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 13, 2009 ikke selve smellen, var opptatt med å ta bilde av kompis´n min som var med i løpet.. må si at pulsen datt betraktlig da eg såg stian komme ut av bilen.. ellers så er det belder her: http://blogg.camillast.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 13, 2009 Her er noen fler bilder fra Gatebil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 13, 2009 noen som fikk bilde av GS sin m3 som ble vraket? Jeg sto og så på , men hadde seff ikke kamera.. Og de tok den ikke inn til pit etterpå så.. de kom ikke inn med den før utpå kvelden, men så ikke så halv gæli ut, bur er et must på banen! noen nye plater så er de i gang igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 13, 2009 Møtte M3'n på vei oppover gudbrandsdalen idag... Den var såklart på henger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 13, 2009 Ligger et på gatebil siden ser jeg. Hva skjedde? stian slo vel rundt et par ganger bare så ble noen skjønnhets flekker på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 13, 2009 han gjorde litt med aerodynamikken sa han når han kom ut av landcruiseren ved depoet. mye bra kjøring og biler fikk meg en tur på banen i sierra cosworthen til en kompis med 680 på hjula gikk greit det:evil: og fikk 1.plass i øvrige bilmerker med cupraen så meget fornøyd: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 14, 2009 Noen fra meg også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 14, 2009 Mye pent å se på her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 14, 2009 stian slo vel rundt et par ganger bare så ble noen skjønnhets flekker på bilen Han mistet bremsene på enden av langsletta men ved hjelp av litt bremsing på gir/brekk prøvde han å ta svingen men havnet for langt ut som førte til tre rund kast før han landet oppi dekkbarieren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 14, 2009 Noen få bilder til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 15, 2009 Ligger et på gatebil siden ser jeg. Hva skjedde? Bruk av to forskjellige bremsevæsker(grunnet lekasje tidligere på dagen) sammen med rødglødende bremseskiver førte til at bremsene beit litt halvdårlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 15, 2009 han gjorde litt med aerodynamikken sa han når han kom ut av landcruiseren ved depoet.mye bra kjøring og biler fikk meg en tur på banen i sierra cosworthen til en kompis med 680 på hjula gikk greit det:evil: og fikk 1.plass i øvrige bilmerker med cupraen så meget fornøyd: rock : lå etter deg fra sarpsborg sentrum til rudskogen på vei inn.. du hadde jo flaks som slapp teknisk også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 15, 2009 lå etter deg fra sarpsborg sentrum til rudskogen på vei inn.. du hadde jo flaks som slapp teknisk også! hehe det kan si satt uten sikkerhetsbelte når jeg så de: eek : fomla jeg fælt med og få det på.hadde jeg blitt stoppa hadde jeg nok mått skru gewinde en del runder opp foran gitt:o er ikke så langt fra bakken der men men det gikk bra du slapp unna du også eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 25, 2009 Gratulerer med pokal Sindre! velfortjent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...