#1 Skrevet September 13, 2009 (endret) Siden det var så bra oppmøte på sist "ekstra pizza møte" tenkte jeg vi kunne prøve igjen hvis dere har lyst til det?? Pizzanini i Horten torsdag 17. kl 18.30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2009 faen, da er jeg på mallorca å koser meg, mens bilen blir lakert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2009 Kommer mest sannsynlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2009 Regner med at jeg skal klare å møte opp på det ja. Lokallagstskjorte, samt klistremerker som jeg har blitt lovet siden 2007 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2009 Kjem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2009 Ja, jeg skal absolutt prøve! Chris William, minn meg på det! Kanskje bilen har kommet fra mapping også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 14, 2009 jeg kommer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 14, 2009 Jeg har med t-skjorter og skiltplater og klistremerker, så dere som skal ha får si ifra. Chris William: du får passe på få det du skal ha FØR du drar vettu... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 15, 2009 Ta med noen klistremerker til Golfen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 15, 2009 Jeg har med t-skjorter og skiltplater og klistremerker, så dere som skal ha får si ifra. Jeg vil ha 4 klistremerker og en skiltplate =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 15, 2009 Får vel se om jeg ikke får tatt turen, da. Det er jo stipendtid og greier, så kan ikke skylde på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 16, 2009 Mat må man ha så jeg kommer!! Blir vel noen pils også vel?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 17, 2009 I'll be there 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 17, 2009 heisann, jeg rakk desverre ikke detta i dag:( får prøve neste gang igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 18, 2009 Ble både pizza og pils, og det kom overraskende mange! Hyggelig å møte 'nye' og gamle medlemmer igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 18, 2009 Trivelig pizzatreff i går ja, med både nye og kjente fjes. Ut i fra antallet besøkende på de siste "ekstraordinære" treffene, ser det ut til at vi prøver oss med en slik ordning ut året. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 18, 2009 Hoi, hyggelig å hilse på Får vel bli en fortsettende trend dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...