Anbefalte innlegg

Hvem selger Keskin i norge? Vurderer Keskin Kt1 eller Kt4... Vist det er noen som selger dei til grei pris i Norge..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en importør her i Norge og han virket latterlig liten (Sånn bensinstasjon utsalg?) Sendte mail til Big Wheels i danmark og fikk navn og adresse til Norske importøren. Danske prisene var bedre enn Norske (13000 kr for Keskin KT3 9*16).

Ingo Noak tuning i tyskland leverte breiluggene mine til 9000 kr, inkl mva og frakt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9000kr (m/ dekk)? var det før mva. og toll?

Titta på prisene hos Ingo Noak; 399 euro for 1 stk new racer med dekk, da blir det ca 12800nok for 4 stk da.. Ikkje så værst det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som det står i teksten, inkl mva og frakt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK!

Er det ingen av keskin hjula som er delte? Ser bare slik ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det er Jons dekk og felg du tenker på?? Han skaffer litt av hvert! Driver fra bensinstasjon. Klikk deg inn på jonsdekkogfelg.no

Holder til i Porsgrunn, nær avkjøringa til E 18.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rishaug Dekk i trondheim hadde kurante priser på Keskin. Men så gikk de konkur, og Lade Dekkservice i blå-ring-kjeden overtok i alle fall lokalene. Om de har fortsatt salget av Keskin vet jeg ikke. Du kan event høre med Styling-tech.no, han importerer det som er å få tak i nesten, og gir deg nok en forholdsvis hyggelig pris.

mvh

EW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett hva du gjør, IKKE gå på caprizone tuning

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var jo klar tale....

jeg kan i alle fall anbefale styling-tech. de skaffet som de eneste rh-felgene mine. Ingen andre jeg var i kontakt med ville spesialbestille til meg. Fikk ok pris, og litt rabatt siden det tok litt tid. Det var derimot ikke ST sin feil, men RH som ikke klarte å sende nok til rieger, som leverer til ST.

mvh

EW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du hatt dårlig erfaring med carpizone?

har bestilt frontspoiler og øyelokk der, er det problemer å få varene?

bestilte rett før jul fra rieger lovet at det skulle komme neste rett etter nytt år hvis de hadde det på lager. var der på lørdag nå og fikk beskjed at det skulle komme nå denne uken. så får vel vente å se..

hatt problemer med å ringe ditt kommer bare på faksen, litt dårlig av et seriøst firma.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ikke et seriøst firma.

tilbud ligger gjerne på nettsiden 1 år etter det er utgått.

synes det sier litt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.