#1 Skrevet September 13, 2009 Hei, Audi'n har usymetriske speil, (et stort og et lite) Det jeg lurer på, er det enkleste å kjøpe et førerspeil fra england, eller passer facelift speilene over? Tenker da på nyere versjon med symetriske speil. Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2009 Ingen som vet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2009 Har hørt om folk som har kjøpt speil fra england og satt det på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 16, 2009 Sjekk familiealbumet, eller hør med Møller om englandsk venstrespeil om du ønsker to små, eller høyre om du ønsker to store;) Jeg fikk tak i speil levert i japan til golfen vi hadde. Stod JP som merknad på delenr i ETKA. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 16, 2009 Cul Society har. Ikke bolt-on. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 16, 2009 Takker for svar. Da får jeg ta en tur til møller og høre med de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...