Hvor plassere turbotrykksmåler S4 C4?

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har noen tips og triks til å plassere ekstern turbotrykksmåler i S4 C4. Hvor montere? Bilder og DIY mottas med takk=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Luftedyse feks :)

For all del ikke i stolpen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Luftedyse feks :)

For all del ikke i stolpen!

Stolpen og dashen er helt uaktuelt.. hvordan er det å få slangen frem til luftedysa i midten der da, fordi det var der du tenkte på regner jeg med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvor du har ECU, men på RS2en min ligger denne foran bena på passasjersiden.

Så tok ut hanskerommet og fant en passendes vei opp.

Er åpning mellom midtre luftedyse og spilleren på RS2.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn gjorde jeg det, laget til en alu plate som jeg trakk med svart skai.

maaleriventil.jpg

ferdig montert:

mlerpplass.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn gjorde jeg det, laget til en alu plate som jeg trakk med svart skai.

maaleriventil.jpg

ferdig montert:

mlerpplass.jpg

Det der ble jo fint det da=)

Hamre: ECU min ligger også ved bena til passasjer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, Greddy var den eneste jeg fant som stemte noenlunde med fargen, men no er pæren røket og jeg tror ikke det går an å bytte den :(

Men det var ikke bare å ta vekk risten, måtte kutte litt i plasten og for å få plass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stolpen og dashen er helt uaktuelt.. hvordan er det å få slangen frem til luftedysa i midten der da, fordi det var der du tenkte på regner jeg med?

Hva er galt med stolpen gutter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er galt med stolpen gutter?

Der lar vi drifte-gutter i 200sx montere målerne sine.... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://boost-instruments.com/TDS-1.html :P

Fra subdriven.com: "My friend when he had his UrS4 put them in the original spot of the smaller 3 gauges in the cluster. If you're only looking to do a boost gauge, I'd take out the clock and put it in that spot, it's the closest to you. AFAIK, he used Autometer Phantom II gauges and they matched very well with the OE white as well."

Har sett bilder av noen som har byttet ut klokka, eller lagt inn en digital utgave i 'automatindikator-hullet', eller rett og slett satt den inn i en plate i stedet for askebegeret. Ikke så lett å se kanskje, men det er vel ikke måleren man glaner mest på heller..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christian Bjerga: hvordan har du gjort det med spjeldet som blir sittende bak måleren?

og hvordan fikk du ut hele konsolen der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener den konsollen bare var å lirke litt forsiktig ut med et skrujern.

Spjeldet bak er fjernet så det går bare å stenge igjen den ventilen til venstre, de to på høyre siden henger sammen nemlig, så hvis jeg skal ha et instrument til blir nok det på høyre side.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener den konsollen bare var å lirke litt forsiktig ut med et skrujern.

Spjeldet bak er fjernet så det går bare å stenge igjen den ventilen til venstre, de to på høyre siden henger sammen nemlig, så hvis jeg skal ha et instrument til blir nok det på høyre side.

Er det ikke de to på venstre side som henger sammen? Kan gå ut og sjekke, men da må jeg reise meg fra stolen og det er kjett=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, no spør du vanskelig, er godt mulig jeg bommer ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.