#1 Skrevet September 13, 2009 Hei passer et 90 interiør i en 80 avant? tenker da på 90 sedan her altså Framsetene regner jeg med ikke er noe problem men tenker mest på baksetene? Er det noen som helst vits og prøve? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2009 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2009 80 Avant baksete passer ikke i 80 sedan da baksete ryggen blir for lav (vet noen har moddet og fått det til å passe, men vet ikke hva de har gjort). Avant har også delt sittepute, vet ikke om det har noe å si. Hvis 80 og 90 interiøret er likt vil du nok slite med å få baksetet til å passe ordentlig. Resten tror jeg skal passe. Skyt meg om jeg tar feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2009 Som Thomas sier ovenfor er svaret nei. Ikke passer det reint fysisk og ikke får du uten videre til noen fornuftig låsing av bakseteryggen heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...