Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kan få tak i noen billige felger som har stått på en BMW 3-serie (e36). Grunn for salg er at dei tar så vidt i hjulbuen. Er det noen sjangs å få dem på min Audi A6 99 med adapter?

 

Boltsirkel: 5x120

 

Bak 9" ET30

Forran 8" ET36

 

Er adaptere dyrt og har lest litt om at en kan få risting i rattet.

 

Takker for alle svar! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan hadde du tenkt å få plass til 9" felg bak med et30 innpress som blir mye mindre enn 30 etter du har montert adapter/spacer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, si det. Er nokk derfor jeg spurte...

 

Har ikke så mye peiling på inpress o.l, men fant ut at en må ha en god del høgere inpress for å få til dette. Så disse felgene er nokk berre å glømme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om dette er sveisbare felger/ gods, så vet jeg at Dekkspectrum har ordnet med sveising og borring av ny boltcirkel på nettopp noen BMW felger for bruk på Audi. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får adaptere helt ned i 16mm mener je huske, og da er du på ET14, er ikke umulig det da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Er adaptere dyrt og har lest litt om at en kan få risting i rattet.

 

Takker for alle svar! :)

 

Kom seg på i underkant av 3000 for mine H&R adaptere. Risting ? Nei skulle bare mangle til den prisen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får adaptere helt ned i 16mm mener je huske, og da er du på ET14, er ikke umulig det da

 

ET14 ser neppe lurt ut på andre VAG enn A5, RS4 og C5 Allroad ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.