Hvor sitter temp.giver 1.8T?

Anbefalte innlegg

Hvor sitter temp.giveren som temperaturnåla i instrumentet går på i en 96 A4 1.8T? Hvilken farge er det på den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor sitter temp.giveren som temperaturnåla i instrumentet går på i en 96 A4 1.8T? Hvilken farge er det på den?

På min motor er det en blå (mener jeg å huske) 4pins kombigiver som sitter bak på blokka i vannuttaket på toppen. To av pinnene går til styreenheten og de to andre til instrumentet. (G62 og G2 mener jeg er betegnelsen)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min motor er det en blå (mener jeg å huske) 4pins kombigiver som sitter bak på blokka i vannuttaket på toppen. To av pinnene går til styreenheten og de to andre til instrumentet. (G62 og G2 mener jeg er betegnelsen)

 

Ja har tenkt litt på denne jeg også... Men er så mye følere og givere at alt går i surr her.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min motor er det en blå (mener jeg å huske) 4pins kombigiver som sitter bak på blokka i vannuttaket på toppen. To av pinnene går til styreenheten og de to andre til instrumentet. (G62 og G2 mener jeg er betegnelsen)

Stemmer helt det der...kan også være sort av farge....

Ganske vanlig feil at de går i stykker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er iallefall en blå en som sitter bak der.. Så da får jeg håpe det er det som er problemet.. Så vidt temp.nåla flytter seg.. : fis : Da skal jeg bestille ny i morra.. de på møller var ikke sikker på hvem de skulle bestille til meg.. Men takk for svar! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.