#1 Skrevet September 13, 2009 møtes på den lille parkeringa til downtown i morra? meldt fint vær og så spiser vi litt. jeg er der i hvertfall i morra klokka 20.00 veit det er i siste lita men hva så?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2009 tenker du på gamle esso eller mot comfort ? kan vel komme en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2009 temker mot japse folka der.. den lille så vi synes fra hovedveien:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2009 Nå er ikke jeg heeelt med ? mot japsefolka? hmmm.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2009 haha mener sikkert mot den tai sjappa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2009 Mener du gamle esso parkeringa da eller ? blir sikkelig dette.... Nå snakker vi 3 møter på 2 uker.... Ett idag, ett til Søndag og ett til neste søndag !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 14, 2009 (endret) Den lille parkeringa du ser når du kommer over brua fra pp, på venstre hand. brua er stengt nå da:) meg i golfen og anders kommer i ratt pack polen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 14, 2009 må dere spr ordet og komme da, fint vær er det å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 14, 2009 esso parkeringa heter det marius ditt susehue 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 14, 2009 haha, stemmer. lå en gammel besinstajon der før. Rett ovenfor lillymay der. kommer folket eller må jeg stå og runke anders avlegne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 14, 2009 ikke umulig at jeg svinger innom igrunn.... Tenkte og gi bilen en vask etterpå og hjulbytte..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 14, 2009 ja, må jo vaskes føre en kommer.. klar som et egg jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 14, 2009 (endret) Får vel prøve å ta seg en tur....greit å få lufta vogna litt har jo stått stille siden minimeet i helgeroa:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 14, 2009 Er det sånn at det kanksje er interesse for noe photoshot kanskje eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 15, 2009 ja det møtte jo faktisk opp en del folk ikke gæli 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 15, 2009 Blei det noen brukans bilder da Lars ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...