#1 Skrevet September 13, 2009 Se forøvrig tråd her som jeg også prøver å få noe hjelp Bare lurte på om det er noen her i Bergen som er god på sånt? Jeg må få sjekket hjulstilling osv foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2009 ER-AN like før Os på den bensinstasjonen der.. de er billig og veldig flink, betalt. 1200,- for hjulstilling og lysstilling.. =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2009 ER-AN er som nevnt over her veldig dyktig og brukte han på S2'n også. Ble veldig bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2009 Vil og anbefale ER-AN , raske & billige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2009 hmmm... Ser jo ut som de har full støtte her i forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2009 Jada, tre av mine fetre og min tante har jobbet der oppigjennom tidene.. gode greier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 14, 2009 skulle fikset noe rabatter der.. =) da hadde det jo nesten vært gratis der... ^-^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...