#1 Skrevet September 13, 2009 hei.. jeg eier da en 2002mod A6 som er førstegangs registrert i 2001 og jeg lurer da på om jeg har fremdeles rustgaranti? grunnen til at jeg lurer er fordi at jeg har en del perler rundom på bilen, og på bakluken faller det av flaker med lakk:S (i glippen ovenfor skiltplaten) og ikke nok med det så har det rustet av en bit på forskjermen inne i hjulbuen så denne må da byttes.. er det noen som kan hjelpe meg litt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2009 Ja du har helt klart en garanti sak. Har en 99 mod som jeg hadde hos møller for et par mnda sia, de tok rust mellom nedre dørlister og dør. Men rusten på bakluken fikk jeg ikke dekt, rust forårsaket av ytre påvirkning, feks steinsprang dekkes ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2009 kan også nevne at jeg har steinsprang skader i alle hjulbuer der store flaker har fallt av... er det en dåli lakkering som er skyld her da? mente ikke at det skulle falle av flaker, men at det kunne bli hakk ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...