#1 Skrevet September 14, 2009 (endret) hei, i forgårs da jeg kjørte på rundt 2500 omdreininger på vei opp en bakke gikk turboen til svarte, har en golf tdi 1994 modell. dagene før den gikk var det en plystre/sirene lyd ved lett gasspådrag, men ga seg ved mer gasspådrag Bilen tar også inn litt falskluft, er dette en mulig grunn til at den gikk? Noen som vet hva orginalt delenummer til turboen er? OG HVOR MYE DET KOSTER FOR Å FÅ FIKSET DETTE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2009 Umulig å finne org delenr på turboen sålenge du ikke oppgir mere info om bilen. Motorkode etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2009 Har en 2005 Touran 2,0 tdi som har begynt med det samme. Turboen har brukt å "falle ut" så jeg har måtte stoppe bilen og starte igjen for å få den til å fungere. Nå er det en enorm "turbo lyd" og regner med den går neste gang jeg kjører hjem (60mil). Gleder meg til den turen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2009 ^^ Sven samme problemet hadde jeg, da var røret fra intercooleren løst. av en eller annen merkelig grunn så fungerte det å strammet det.. =) Nå "stopper" ikke turboen hos meg.. =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 15, 2009 Takk, skal få sjekket det i morgen. Ga på litt ut av et kryss i dag. Og nå har jeg miste mye effekt. Så noe er iallefall ikke som det skal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2009 ja, leverte bilen på verksted, og de fant ut at det var fullt turbohavari, så har fått bestilt ny turbo til bilen, og får vell bilen om noen dager.. er dyrt for turbo;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...