Golf 1: Camber, 8x13" felger, hjulbuer.

Anbefalte innlegg

Ser ut til å bli 8x13" felger fremme på golfen min nå og. Men har funnet ut at nå vil jeg ha hjulbuer som dekker over dekksidene slik at det ikke virker som at hjulene stikker så veeeldig utenfor.

Noen som vet om det da holder med ekstrem valsing, eller om jeg må gjøre skumlere inngrep? Lakkering skal ordnes i tilfelle, så ikke tenk på lakken.

Er snakk om 8x13" ET01 ATS Classic / Stern.

Hvordan kan jeg ordne mere camber bak?

Noen som har bilder? Noen som har gjort det samme? (vet vel at flere har gjort det, søke funksjonen på dette forumet, som alle andre forumer funker jo omtrent ikke)

Takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv den mest ekstreme valsing vil ikke kunne bringe 8X13 ET 1 under forskjermene. Det vil uansett se latterlig ut sammenlignet med bak (med mindre du spacer ut bak, for å få det til å se like "galt" ut;)).

Det eneste som funker er å sveise på bakhjulbue foran. Den monteres så langt ut som du mener det er behov for (med hjulet på) og så kopierer du dette på andre sida. Dette kommer til å bli så bra at du ikke kommer til å ha hjerte til å gjøre noe annet enn å modde tilsvarende bak også: ja :.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her kjenner jeg for å anbefale innkorting av forstilling og bakstilling :) = mer bøllete :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her kjenner jeg for å anbefale innkorting av forstilling og bakstilling :) = mer bøllete :)

Her kjenner jeg for at det blir mye jobb :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.