Bilde/tegning av styrestag til S2 coupe?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har en tegning eller bilde el.l av styrestag til s2? Hovedsaklig venstre side. Jeg tror mitt har fått seg en eksta knekk etter utforkjøring men er ikke sikker på hvor mye. Så hvis noen har ett bilde så hadde det vært supert:)

Hvis ikke så har jeg bilde av mitt hvis noen kan si meg om det er bøyd eller ei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har komplett styrestag liggende ekstra i garasjen. Stikker ut med det samme jeg også kan ta bilde av det..... Bare finne ut hvem som skal stå hvor :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det staget som ligger på toppen av bildet er jeg 99% sikker på er styrestag førerside

IMG_0240.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det staget som ligger på toppen av bildet er jeg 99% sikker på er styrestag førerside

Supert, takk for hjelpen:tilber: Da vet jeg at jeg trenger nytt. Staget mitt på førersiden er mye mere bøyd en det nederste på bildet ditt, så jeg får handle meg ett nytt ett:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.