#26 Skrevet April 5, 2010 Steffen Korsnes Genser : L T-shirt : M Mob : 45 42 09 10 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 5, 2010 Om ikke bestillingen er sendt så vil jeg ha: T-shorte: L 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 5, 2010 genser l 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 5, 2010 Marius Leine Genser: L 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 5, 2010 Jess! Da har jeg sendt bestillig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 5, 2010 Jess! Da har jeg sendt bestillig Kor tid du venta att dei kjem da? ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 5, 2010 Vet mer etter svar i morgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 9, 2010 Klærna ventes i slutten av månaden! Sender SMS til hver av dere som har bestillt med pris og kontonr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 27, 2010 har d kommet eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 27, 2010 Har ikke hverken hørt eller sett noe:p Regner med de ikke kan vere langt unna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 4, 2010 ja? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 12, 2010 Ja Svein Tore;) Kleda kommer på Tirsdag. Jeg står på statoil Moa fra klokken 18:00 til 19:00, lengre om det er folksomt Ta med kontanter om du allerede ikke har betalt til klubbkontoen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 12, 2010 da kommer jeg tirsdag! tar ut cash på statoil:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 12, 2010 Hehe, alle raka statoil for peng no:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...