VW Golf MK VI R * Nå med Live Shots!*

Anbefalte innlegg

Nei det er absolutt IKKE meg..

men her sitter jeg å oppdaterer en MK6 R tråd live fra Messen

(ikke jeg som har tatt bildene) får at de som er intr. skal få se og kose seg med den nye bilen..

også da er det lite fint at første kommentaren er såååååå positiv.

Kan innrømme at jeg mulig overreagerte litt men prøver også å holde en media tråd mest mulig clean

for kommentarer spesielt negative da dette er en bilde tråd (- mediaforum seksjon)

:) ikke noen hard feelings oss i mellom kun "business" vis du kan kalle det, det.

Må da være lov å diskutere i tråden din. Hvis man bare vil se bildene kan de aller fleste her inne finne de fram selv.

Er egentlig ganske enig i at den ikke gir SÅ høy vil-ha-faktor som Golf 4 og 5 R32. Syns ikke den ser veldig aggressiv ut, selv om jeg gjerne vil ha motoren, drivverket og interiøret.

Ser at det er LED kjørelys og ikke blinklys, ja. Burde ha visst det, siden blinklyset selvfølgelig sitter i hovedlampa som på Golf 6 GTI.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må da være lov å diskutere i tråden din. Hvis man bare vil se bildene kan de aller fleste her inne finne de fram selv.

Er egentlig ganske enig i at den ikke gir SÅ høy vil-ha-faktor som Golf 4 og 5 R32. Syns ikke den ser veldig aggressiv ut, selv om jeg gjerne vil ha motoren, drivverket og interiøret.

Ser at det er LED kjørelys og ikke blinklys, ja. Burde ha visst det, siden blinklyset selvfølgelig sitter i hovedlampa som på Golf 6 GTI.

1. Det er ikke tråden "MIN"

(hehe?)

2. Selvfølgelig skal alle som vil få kommentere og diskutere så mye de vill, side opp og side ned..

(men synes forrige kommentar var noe unødvendig også "beklaget jeg" delvis ved å si at jeg overreagerte litt =)

3. Mulig det bare er meg men jeg er vant til litt andre regler når ting puttes i en

Media-seksjon på et forum...

4. Jo flere som "misliker" R versionen jo bedre : smil : sjelden blir den uansett..

vil koste ca 250 000 i tyskland... da sier vi heia Norge nok en gang..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker att all sort plastikk fakitsk er lakkert sort :)

Og fronten ser jeg litt hissig ut.

Bakenden liker jeg ikke 100% men tror det hadde blitt mye bedre med en 8-10cm senk ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror jeg har intressert meg for lite om MK6 til at jeg legger merke til forskjellen fra en vanlig bil og denne r20en.

"R32" er død å begravet : gråter :

Reiser ned neste uke å må titte mer live å se om det er noe som beveger meg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rest in peace R32 : gråter :

Jeg er kanskje noe innhabil i diskusjonen, men for min del er ikke dette en verdig arvtager for G4 (og G5) R32.

Liten bil, stor motor og det som følger med R32 blir ikke det samme som en liten oppskremt TSI. Det er liksom ikke noe ulv under panseret lenger. Bare en oppskremt GTI (selvom motoren ikke er helt den samme). Gode gamle R32 er jo en grizzly bjørn i forhold til denna R'en :P

Skulle dog likt å sett 170hk TSI komme med 4-Motion som et billigere alternativ for jeg savner Golf med 4-Motion og gøy motor til vettug pris.

Eller gjerne en Scirocco R med samme oppsettet som denne Golfen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Veldig off topic, men til R32 folket så er det noen før som har R32 som benevning på sitt produkt.

Sjekk link. litt tøff syntes nå jeg:)

link: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_R32

Frode

Spennans, men skjønte ikke helt hvorfor de hadde kalt den R32?

Var vel heller ingen bil igrunn, så det får gå for denne gang :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror jeg har intressert meg for lite om MK6 til at jeg legger merke til forskjellen fra en vanlig bil og denne r20en.

"R32" er død å begravet : gråter :

Reiser ned neste uke å må titte mer live å se om det er noe som beveger meg...

God tur FKK :)

Skal hjelpe deg med en samenliking jeg:

1,4 Trendline 90hk

17837806.jpg

2,0 GTI 210hk

volkswagen-golf-mk6-gti-10-custom.jpg

2,0 R 265hk

2md153l.jpg

Rest in peace R32 : gråter :

Jeg er kanskje noe innhabil i diskusjonen, men for min del er ikke dette en verdig arvtager for G4 (og G5) R32.

Dette ER ingen verdig avtager ... dette er fremtiden slik at barna våre kan få litt friskluft å puste i.

Legenden R32 er død.... lenge leve V6 3.2!! Glemmes aldri!

:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motorlyden som vekker alles følelser er død. Det er verdt en tåre eller to. Lurer på hvordan dette går hjem i statene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er egentlig de store forskjellene på denne og den nye GTIen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er egentlig de store forskjellene på denne og den nye GTIen?

alt fra seter til motor..

men mest unikt er jo selvfølgelig 4Motion:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

+Lekkert interiør

+Tøffe baklys

-Rice frontfanger

-Dølle hjul

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Digger konseptet med turbo og 4Motion. Utseende skuffer litt, og syntes det er litt kjipt at både VW og Audi nå skal ha mer eller mindre like profiler rundt luftinntakene i frontfangeren. Her kunne man anstrengt seg mer for å gjøre R mer unik. Den profilen er jo på nesten alle nye Audier.

001__scaled_600.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På sett og vis flott at det ikke ble en "verdig" arvtager, desto mer sjelden og unik blir Golf IV og golf V som har V6 (no turbo shit) :)

At det rumler og smeller i orginal-eksosen når jeg slipper gassen på R32`en er fantastisk kult, nekter å tro at det gjør det i den nye R!

På Eu-kontroll hos Bj.Rødset (Vw verkstedet i molde) så fikk jeg anmerkning på eksosen, dem regnet med den var uorginal : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Eu-kontroll hos Bj.Rødset (Vw verkstedet i molde) så fikk jeg anmerkning på eksosen, dem regnet med den var uorginal : smil :

: rock :: rock :: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2me6edx.jpg

2v0ej54.jpg

:evil:

Ble en liten kjapp i CS4 der ja :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff da dette blir ikke billig : faint :

GolfRpricing.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt kjedelig utseende om jeg skal være 100% ærlig. Prisen var derimot ikke kjedelig, men derimot hinsides om vi begynner å legge på norske avgifter :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting er iallfall sikkert, de baklyktene der SKAL jeg ha: rock :

kundepris på Møller: 8000,- ++. Snakkezzz

(det blir vel litt billigere for deg som jobber der, men svindyrt dyrt uansett)

Tror jeg må få mine fra utlandet ett sted, sjekker prisen i Sverige til uken!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen bil. Men eneste Golfen som "fortjener"R merket er mk4 R32 :P Gromeste Golfen som er laget!

Specs på denne da?

R ? :bs: , MOPED i forhold til den under her gitt...

Nei... R´en hører nok hjemme på den under her... ;)

RWD,650 hk,12sylindere.2 turboer = 0-100 på 3,6 og toppfart = 327 km/t : eek :

:tilber:

golfGTI.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf R å scirocco R = Rått :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kundepris på Møller: 8000,- ++. Snakkezzz

(det blir vel litt billigere for deg som jobber der, men svindyrt dyrt uansett)

Tror jeg må få mine fra utlandet ett sted, sjekker prisen i Sverige til uken!

helvete for en pris: bråk :

Har du delnummer siden du fikk sjekka pris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.