#51 Skrevet Oktober 18, 2009 helvete for en pris: bråk : Har du delnummer siden du fikk sjekka pris? http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4590251 her er nummer på en av lampene, resten finner du i Etka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Oktober 18, 2009 http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4590251 her er nummer på en av lampene, resten finner du i Etka. Takker:) Vurderer å bestille ny bil snart, så om det blir tilvalg på highline eller standard på GTD så er jo ingenting bedre en det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Oktober 19, 2009 Takker:)Vurderer å bestille ny bil snart, så om det blir tilvalg på highline eller standard på GTD så er jo ingenting bedre en det:) Standard på GTD og GTI fra produksjonsuke 45, ikke mulig med tilvalg på highline - ifølge Kopperud. (og han bør jo vite...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Oktober 19, 2009 Standard på GTD og GTI fra produksjonsuke 45, ikke mulig med tilvalg på highline - ifølge Kopperud. (og han bør jo vite...) Standard på GTI GTD og R ... hm... jaja + tilvalg på highline.. blir ikke det fort oppbrukt da? De er jo RÅ !! Gleder meg til noen får de på ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Oktober 20, 2009 Standard på GTI GTD og R ... hm... jaja + tilvalg på highline.. blir ikke det fort oppbrukt da?De er jo RÅ !! Gleder meg til noen får de på ^^ Det blir ikke tilvalg på highline, så med denne prisen blir de nok ikke så raskt oppbrukt - tror jeg. De skal i hvert fall på min bil når bilen kommer om noen uker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Oktober 20, 2009 Kan man bestille R'en med hengerfeste? (Beklager, jeg bare MÅ spørre...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Oktober 20, 2009 Kan man bestille R'en med hengerfeste? (Beklager, jeg bare MÅ spørre...) Er ikke eksosen i midten bak da? Blir vell rett å slett ikke plass til hengerfeste skulle en tro: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Oktober 20, 2009 Nettopp.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Oktober 21, 2009 skuffende motorrom da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Januar 23, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...