#1 Skrevet September 14, 2009 hei plages med innfestningen til avlastningslastventil (fra golf 2 g60) som vi laget til min golf 1 med tanke på skivebremser bak. sitter nå å tenker på om jeg bare skal hente en hel bakstilling fra golf 2 og sveise orginalfestet fra denne rett over på bakstillingen til min golf 1, tenker da på innfestningen til hendelen på lastvntilen. Har sittet å sett litt på bilder på ETKA, men finner ikke tegninger som viser hvordan innfestningen til selveste ventilen er, men regner med at festet går rett i gulvet. altså ett feste i bakstillingen og ett feste i gulvet. på golf 1 mangler imidletidig begge disse festene - alternativ 1: slipe løs feste til lasteventil fra bakstilling fra golf 2, slipe løs det andre festet i gulvet fra golf 2 og sveise disse over på golf 1 bakstillingen og i gulvet. -alternativ 2: bruke en komplett bakstilling fra golf 2 på min golf 1 for å slippe arbeidet over, men er da bakstillingen fra golf 2 plug and play på min golf 1? festet i gulvet må jeg vell her å uansett flytte over, men hadde jo gjort operasjonen litt lettere. innspill? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...