problemer med innfestningen av avlastningsventil golf 1

Anbefalte innlegg

hei

plages med innfestningen til avlastningslastventil (fra golf 2 g60) som vi laget til min golf 1 med tanke på skivebremser bak.

sitter nå å tenker på om jeg bare skal hente en hel bakstilling fra golf 2 og sveise orginalfestet fra denne rett over på bakstillingen til min golf 1, tenker da på innfestningen til hendelen på lastvntilen. Har sittet å sett litt på bilder på ETKA, men finner ikke tegninger som viser hvordan innfestningen til selveste ventilen er, men regner med at festet går rett i gulvet.

altså ett feste i bakstillingen og ett feste i gulvet.

på golf 1 mangler imidletidig begge disse festene

- alternativ 1: slipe løs feste til lasteventil fra bakstilling fra golf 2, slipe løs det andre festet i gulvet fra golf 2 og sveise disse over på golf 1 bakstillingen og i gulvet.

-alternativ 2: bruke en komplett bakstilling fra golf 2 på min golf 1 for å slippe arbeidet over, men er da bakstillingen fra golf 2 plug and play på min golf 1? festet i gulvet må jeg vell her å uansett flytte over, men hadde jo gjort operasjonen litt lettere.

innspill?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.