Anbefalte innlegg

Har ett stykk problem.

Jeg har da en S6 med AAN motor, girkasse fra A6 2.5tdiq (CYT 01E) og svinghjul fra S4 (dobbeltmasse). Tror det også stammer fra 01E kasse.

CYT kassa har også dobbeltmasse hjul, så jeg skjønner egentlig ikke hvor det skranter. :confused:

Problemet mitt er da et clutchen ikke legger til. Slurer MYE uten noe særlig med pådrag.. Virker nesten som om slaven henger litt på? Det er nåkk at man prøver å øke farten at det slurer.

Har bygget om fra Automat til Manuell.

Trenger litt tips ganske så fort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

034 svinghjul Har også et svighjul til en 01A kasse liggende fra 034.. Passe de over på AAN og 01E?

Etter det jeg har kommet over so tror jeg det passen, men trenger en bekreftelse fra noen med peil og erfaringer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er clutchpedalen da? har ikke sølt noe olje eller kjøleveske på lamellen da? glemt å sette på spacerplaten, som skal på mellom kasse og motor ved bruk av dobbelmassesvinghjul?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er clutchpedalen da? har ikke sølt noe olje eller kjøleveske på lamellen da? glemt å sette på spacerplaten, som skal på mellom kasse og motor ved bruk av dobbelmassesvinghjul?

Spacerplata skal bare brukes på ABY og ADU motor

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er usikker på om det er sølt noe olje på lamellen, men om det er sølt noe hvaordan kan jeg da fjærne det? Er ingen spacer plate på S4'a som svinghjul kommer fra.. Har også kassa fra S4'a liggende og den er helt lik den som er montert.. (CYT 2,5tdiq)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tangte jeg skulle piffe opp denne med løsningen.. Alt var utslitt og jeg lurer virkelig hva som er innhalert når.... ehhh... jeg monterte dette.. Kan ikke ha vært med mine fulle 5. Fjærene på trykkplata var slappe og skjeve, og lamellen var det lite å ingenting igjen av. Mulig den fikk litt medfart da den ble prøvekjørt..

Men nå er alt i orden med Fidanza enkeltmasse og steg3+ fra 034 :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.