#1 Skrevet September 15, 2009 Hei Skulle ha byttet mellomakselopplagring på skuta, men slik jeg kan se er ikke dette å få løst til denne bilen?! Noen som har erfaring rundt dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2009 GKN Unikardan på Lørenskog kan sikkert hjelpe deg med dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2009 Det var ett lengre dilemma på min a4 også. Ble til slutt til å bruke ett volvo oppheng sammen med ett helt std kulelager. Passa rett på, måtte lage ett flattjern feste. Total pris: Max 400kr kontra audi sitt som kosta typ ~2000kr hos gkn samt at de ikke var sikre på hvem jeg hadde så måtte vente lenge på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2009 034 motorsport har oppheng, CV-ledd etc. Et annet alternativ er blauparts som har hele rep.sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 15, 2009 Tusen takk for mange gode tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...