#1 Skrevet September 15, 2009 Er motorfesten i disse like som på s2, slik at man kan sette nedi en ADU? Nedre brakett til radiator er der helt sikkert ikke. servopumpen i denne bilen går vell på vakum fra bremskraftforsterken så vidt jeg vet. får jeg til å flytte over servopumpen fra 2.0E motoren til en ADU motor, eller må jeg flytte over bremssystemet og bruke servopumpa fra ADU? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2009 Må sveise inn nye motorfester og bytte travers. Raadiatorfeste må du og sveise inn. Kan modde til servo pumpa fra 2l motoren Ellers ganske bolton 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2009 Må sveise inn nye motorfester og bytte travers.Raadiatorfeste må du og sveise inn. Kan modde til servo pumpa fra 2l motoren Ellers ganske bolton Takk for raskt svar;) står på s2 understell på bilen. så det med traversen skal vel være ok. han som selger bilen sa at man ikke trengte å sveise om motorfestene: klø : har du gjort dette selv, så du er 100% sikker på at det må gjøres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2009 4syl har motorfester i travers, mens 5 syl har i vangene forde om det er S2 understell trenger ikke travers være byttet, noe jeg tviler på siden det er en 4 syl motor i enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 15, 2009 4syl har motorfester i travers, mens 5 syl har i vangeneforde om det er S2 understell trenger ikke travers være byttet, noe jeg tviler på siden det er en 4 syl motor i enda okei.. må vel sjekke opp dette litt nermere med selger. Takk for hjelpen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 15, 2009 Mener bestemt at på B4 er motorfestene like på 4 og 5cyl-motorer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 15, 2009 4syl har motorfester i travers, mens 5 syl har i vangeneforde om det er S2 understell trenger ikke travers være byttet, noe jeg tviler på siden det er en 4 syl motor i enda Har du noen gang byttet motor i en 2.0 B4?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 15, 2009 ALLE B4 har motorfestene på vangene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 15, 2009 okei.. det hørtes bra ut:D er de plassert likens som på 5syl også? så det går rett oppi med en ADU? trenger ikke å tenke noe på travers heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 15, 2009 Har du noen gang byttet motor i en 2.0 B4?? Sorry, blingset litt her...så det var B4 nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...