Anbefalte innlegg

Da har jeg hadlet inn 2 nye kammer som jeg skal hente i morra=) wee

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

godt feilen er funnet.

Da er vi to som sitter i samme båt. hehe

Akkurat samme som skjedde på min å har ingen annen forklaring enn matrial tretthet. Mulig det blir en liten vibrasjon ved høye turlall som knekker den etterhvert(kammene er skrudd fast med korekt moment). hadde en liten rasle lyd ved 6500omdr å oppover på min som kom fra fordeler/kam drev

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

godt feilen er funnet.

Da er vi to som sitter i samme båt. hehe

Akkurat samme som skjedde på min å har ingen annen forklaring enn matrial tretthet. Mulig det blir en liten vibrasjon ved høye turlall som knekker den etterhvert(kammene er skrudd fast med korekt moment). hadde en liten rasle lyd ved 6500omdr å oppover på min som kom fra fordeler/kam drev

 

Bra det har knekket der da, jeg ser ingen andre forklaringer enn material svikt jeg heller,

vet om en som har 2 kammer såfal,

men vet du hvor tenings punkte på innsugskammen skal være?

er ikke helt sikker, for finner ikke noe merke til den,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når eksoskammen står på TDC. så skal det være en runding på hver av kamdrevene som skal stå mot hverandre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når eksoskammen står på TDC. så skal det være en runding på hver av kamdrevene som skal stå mot hverandre..

 

takker=) da er det kammene montert=) da er det bare og finne tenings punkte på fordeler igen=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare å sette reg reim på merkene å sette merket på kanten av fordeler rett ovenfor merket på den roterene delen så er det i boks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann.

Se her går det unna ja..:)

Er nok ikke lenge før du har bilen i gang igjen nå. Håper alt går greit og problemfritt..: smil :

 

Vet forresten ikke åssen du finner posisjonen til hallgivern der..: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare å sette reg reim på merkene å sette merket på kanten av fordeler rett ovenfor merket på den roterene delen så er det i boks.

 

takker for svar=) skal ut til verkstedet nå, for og gjøre bilen ferdig=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann.

Se her går det unna ja..:)

Er nok ikke lenge før du har bilen i gang igjen nå. Håper alt går greit og problemfritt..: smil :

 

Vet forresten ikke åssen du finner posisjonen til hallgivern der..: klø :

nei bilen skal starte i dag den=) så du får nok melding når bilen går igen=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blææ, trenger nytt drev til fordeleren, det er skalet av lit på kantene og ene tanna er nesten borte, og det er slakk i akslingen, så hvis noen har et drev eller komplet fordeler til aann motor liggende, er gortanna drev jeg trenger,

 

mvh aleksander,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er ny fordeler fikset=)

 

:)

Å da blir det prøvestarting snart eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da ble bilen prøve starta i dag og det gikk=), men gikk jo ikke så pent siden det ikke var noe intercooler på men den går og ingen ulyder i mototr=) fyra med engang=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da ble bilen prøve starta i dag og det gikk=), men gikk jo ikke så pent siden det ikke var noe intercooler på men den går og ingen ulyder i mototr=) fyra med engang=)

 

:tilber:

Gode greier..flink du..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:tilber:

Gode greier..flink du..:)

 

da er bilen ferdig MEN, O_ringen som skal holde tet mellom dysa og fjull rekka må byttes, så da bytter jeg vel alle, den lakk bensin =( så da fikke jeg ikke kjørt bilen hjem igen blæ,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er bilen på veien igen=) deilig og høre femmer¨n når jeg gir på igen=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er bilen på veien igen=) deilig og høre femmer¨n når jeg gir på igen=)

 

Goody : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.