#1 Skrevet Januar 6, 2005 Na har det visst nok begynte og bråke i climatronicen på passat`n. har ikke hørt det enda jeg men. er fruen som bruker bilen hver dag. og når hun trykker på econ knappen blir lyden borte... er vel at man skrur av climatronicen det?? og har bare vanlig varmeapperat? noen som har peiling på hva som kan bråke? noen som har vært borti samme problem før?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2005 AC-kompressoren. Evt. reima til denne.. damer hører mye rart i bil, også 'nye' lyder som har vært der hele tiden, men ofte ikke lyder som betyr 'løst eksosanlegg' eller 'sprekk i blinklysglasset'.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2005 det er sant... er glad jeg har ei som er veldig oppegående når det gjelder bil hvor sitter ac kompressoren? ser vel den ganske lett kanskje?får se litt på det i helga tenker jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2005 hvor sitter ac kompressoren? ser vel den ganske lett kanskje?får se litt på det i helga tenker jeg.. Hvis det er samme posisjon som 1.8T så sitter den nederst på siden av motoren på passasjersiden (dvs under turboen). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...