#1 Skrevet September 15, 2009 (endret) Jeg har en utrolig irriterende ulyd i dashbordet ved senterhøytaler/luftdyse til frontruta. Det er en form for raslelyd/vibrasjonslyd. Den forsvinner hvis jeg legger hånda eller fingeren oppe på dashbordet eller luftdysa. Noen som kan hjelpe meg å finne ut av dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2009 Ingen som har vært borte i dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2009 Har det samme på min. Denne dukket opp da jeg byttet rute etter steinsprut i fjor. Var gutta på Møller som mente at det ble påført for lite lim eller noe i den dur slik at ruta ikke ligger helt inntil dasjen i forkant. Dette blir borte når jeg kiler en post-it blokk mellom ruta og dasj. Håper ruta går snart så jeg får fiksa det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 16, 2009 Er det en B7 så har du garanti på bilen. Gå inn på Møller å si fiks det? Du har ikke kjøpt en bil som skal knirke og siden det går vekk når du legger hånda oppå så er det jo noe defekt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...