BBS motorsport til A4 Avant 1.8TQ B6

Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg har fått tilbud om å kjøpe følgende brukte felger til min A4 B6:

 

BBS Motorsport 17" m/ Bridgestone Potenza RE050 225/45/R17 91W

 

Problemet er at jeg ikke har så veldig peiling på dette med felger men synes disse kledde bilen min veldig godt. Spørmålet er da om disse felgene vil gjøre noe positivt for kjøreegenskapene i forhold til mine orginale 17"-felger m/ BF Goodrich G-force profiler 225/45/ZR17 91Y?

 

Som sagt, dette har jeg ikke noe peiling på så alt av innspill er av interesse og stor takk.

Dessuten, noen som har en ide om hva disse koster ny så jeg vet hvor bra tilbud jeg har fått?

bbs0.JPG

bbs1.JPG

bbs3.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at en del BBS felger står oppført med ordet 'Replica'. Betyr dette at disse er uorginale felger laget av en annen produsent? I så fall hvordan stiller så disse seg i forhold til orginalen, og hvordan vet jeg hva jeg har - er de helt like?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De felgene du har der, er nokk orginale BBS CH Motorsport felger. Du vil nokk ikke merke noe forskjell fra de orginale 17" felgene dine, siden disse også er 17". Mulig de har litt lavere innpress (ET) enn de orginale 17" felgene dine. Har selv samme BBS felgene, bare i 19" på min. Er noe av de peneste felgene man kan ha på en audi synes jeg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldingen. Helt enig, synes de er nydelig.

Ja innpresset er noe forskjellig 45 vs. 43 hvis jeg husker korrekt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i praksis veldig lite forskjell. Litt annerledes kjørefølelse pga. dekkene.

(sporing/støy og generell kjørefølelse)

Nå har jeg ikke prøvd noen av dekkene du nevner, men tviler på særlig forskjell.

Go for it!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk - will do!

 

Da har jeg snart fire originale 17" til salgs hvis noen er interessert...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.