#1 Skrevet September 15, 2009 Hei, jeg har fått tilbud om å kjøpe følgende brukte felger til min A4 B6: BBS Motorsport 17" m/ Bridgestone Potenza RE050 225/45/R17 91W Problemet er at jeg ikke har så veldig peiling på dette med felger men synes disse kledde bilen min veldig godt. Spørmålet er da om disse felgene vil gjøre noe positivt for kjøreegenskapene i forhold til mine orginale 17"-felger m/ BF Goodrich G-force profiler 225/45/ZR17 91Y? Som sagt, dette har jeg ikke noe peiling på så alt av innspill er av interesse og stor takk. Dessuten, noen som har en ide om hva disse koster ny så jeg vet hvor bra tilbud jeg har fått? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2009 Ser at en del BBS felger står oppført med ordet 'Replica'. Betyr dette at disse er uorginale felger laget av en annen produsent? I så fall hvordan stiller så disse seg i forhold til orginalen, og hvordan vet jeg hva jeg har - er de helt like? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2009 De felgene du har der, er nokk orginale BBS CH Motorsport felger. Du vil nokk ikke merke noe forskjell fra de orginale 17" felgene dine, siden disse også er 17". Mulig de har litt lavere innpress (ET) enn de orginale 17" felgene dine. Har selv samme BBS felgene, bare i 19" på min. Er noe av de peneste felgene man kan ha på en audi synes jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 16, 2009 Takk for tilbakemeldingen. Helt enig, synes de er nydelig. Ja innpresset er noe forskjellig 45 vs. 43 hvis jeg husker korrekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2009 i praksis veldig lite forskjell. Litt annerledes kjørefølelse pga. dekkene. (sporing/støy og generell kjørefølelse) Nå har jeg ikke prøvd noen av dekkene du nevner, men tviler på særlig forskjell. Go for it! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2009 Takk - will do! Da har jeg snart fire originale 17" til salgs hvis noen er interessert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...