#1 Skrevet September 16, 2009 (endret) Hei er det noen som kjenner til per andersen, en danske som holder på med karroseri og/eller lakkering sandnes-klepp-bryne område. har fått nye opplysninger om at han befinner seg i sandnes området der er han etterlyst for tyveri av sykkelen min. HONDA CBR 600F Rød Sort og Hvit farge 97 mod. Finnerlønn til den som har opplysninger som fører til at sykkelen blir funnet. svar gjerne på pm. eller ring 41243424 Mvh Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2009 Legg gjerne ut bilde av sykkelen hvis du har.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2009 har sendt deg pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 16, 2009 http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode=18958756 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2009 REGNR: LT7610 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2009 har sendt ut forespørsel internt på jobben, i tilfelle de ser noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 17, 2009 Hvordan vet du at han har stjålet den??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 17, 2009 Han var for å prøvekjøre den og returnerte ikke. dette var på tirsdags kveld. har ikke sett sykkel eller mann siden. Har ett hot tips om at han kan holde seg i åsedalen i blidensol 1. har vært og sjekket men får holde litt ekstra oppsikt i det området, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 17, 2009 har sendt ut forespørsel internt på jobben, i tilfelle de ser noe.. Kjempeflott . Mvh Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 17, 2009 Såpass... Det va jo litt kipt da. Ska holde øynene åpne jeg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 17, 2009 Derfor tar jeg med bankkort eller førerkort inn og kopierer det før jeg lar noen kjøre avgårde med tingene mine. Men siden du har navnet hans er det jo bare å gå til politiet. Regner med du har tyveriforsikring på den og siden den var til salgs kan du jo nå nesten annse den som solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 17, 2009 Jøss, er det mulig. Hva sier Politiet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 17, 2009 kanskje han har kræsja? men at det går ann ass! håper dette fikser seg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 18, 2009 Han er kjenning av politiet og han har gjort dette mange ganger før, har nettopp sluppet ut fra jailen. Har anmeldt forholdet til politiet. forsikring har jeg men er ikke sikkert at jeg får det dekket siden jeg har lånt ut sykkelen, var en vurderingssak sa de. Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 18, 2009 (endret) I sommer skjedde noe av det samme her i Kongsberg. Tror det da var en CBR 1000RR til salgs. En fyr i starten/midten av 20 åra melder sin interesse og spør om å få prøvekjøre. Da han ikke kan fremvise sertifikat sier selger nei. "Kjøper" spør deretter om sykkelen kan startes, noe selger godtar. "Kjøper" setter seg på sykkelen og kjører av sted... Fant link til saken: http://laagendalsposten.no/article/20090520/NYHET/716382785 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 19, 2009 Gladnyhet sykkelen er hjemme igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 19, 2009 Gladnyhet sykkelen er hjemme igjen. Like hel!? Hvordan kom den seg hjem igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 19, 2009 Like hel litt småskrammer hentet den selv etter tlf fra lensmaen. Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 19, 2009 Like hel litt småskrammer hentet den selv etter tlf fra lensmaen. Petter Det var bra,bare å håpe han får sin straff nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 20, 2009 Det tror jeg nok han får... hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...