#1 Skrevet Januar 6, 2005 Driver fremdeles og skal bestille meg felger, har fått et bra tilbud på komplett pakke med dekk, men det er med et av disse dekkene... kan også få andre.. Falken St115, Falken GRB 45 or hankook k104's noen som vet noe om dem? burde jeg velge noe annet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2005 Driver fremdeles og skal bestille meg felger, har fått et bra tilbud på komplett pakke med dekk, men det er med et av disse dekkene... kan også få andre.. Falken St115, Falken GRB 45 or hankook k104's noen som vet noe om dem? burde jeg velge noe annet? Jeg har Falken GRB i 235/40-18 på min A3, og de kan jeg helt klart anbefale. De sitter bra på veien, støyer lite og er slitesterke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2005 Har også veldig god erfaring med GRB dekkene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2005 var hos Sharif på torsdag, og han selger jo falken dekk. vet at han dumper prisen fra 1695,- pr stk til rundt 1400-1500 for 235/35-19. kommer også noen nye toyo dekk til samme pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2005 Interdekk på Lillehammer har en del kvalitetsdekk til relativt rimelige priser: http://www.interdekk.no/categories/summer_tires.php?search=dimensions&width=235&profile=35&diameter=19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...