#1 Skrevet September 16, 2009 Er det noen her som vet hvor eg kan få tak i ny Iveco intercooler til fornuftig pris denne skal brukes på en golf 1 så den må ha ett mål på mellom 65cm og 75cm c/c stusser er ikke sikkert det finnes men har en fra mercedes nå, men den er 85cm mellom stussene å da koliderer den med rammevangene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2009 Noen som har peiling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2009 Hvorfor må det være en Iveco intercooler?? Prøv uansett Radiatorservice. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2009 Hvorfor må det være en Iveco intercooler?? Prøv uansett Radiatorservice. Har hørt at de har en som passer perfekt mellom rammevangene på golf 1 med stusser inn i motorrommet men vis du har tips til andre så er eg takknemlig for det:) takk for tipset ang Radiatorservice skal sjekke pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2009 iveco intercooleren koster veldig mye ny.. men ja den passer perfekt mellom vangene på golf 1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 19, 2009 iveco intercooleren koster veldig mye ny.. men ja den passer perfekt mellom vangene på golf 1. Ja er klar over at den koster en del har hørdt 3000-4000 må evt sjekke andre alternativ. har du noen gode tips? kjøpte du den du hadde brukt eller ny? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 19, 2009 snakk med Harald Soia her på forumet, han har dyttet mercedes intercooler i mk1, tror den gikk ganske rett inn om jeg ikke husker feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 19, 2009 snakk med Harald Soia her på forumet, han har dyttet mercedes intercooler i mk1, tror den gikk ganske rett inn om jeg ikke husker feil takk for tips dette skal sjekkes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 19, 2009 Ja er klar over at den koster en del har hørdt 3000-4000 må evt sjekke andre alternativ. har du noen gode tips? kjøpte du den du hadde brukt eller ny? den var montert på en delebil jeg hadde, men den var helt ny og kjørt inn/ut en garasje.. tror kvitteringen var på 5500,- eller noe slikt. synsykt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 19, 2009 hei Eg gav 2000,- + mva for min når eg handla iveco-cooler i 2004 handla hos radiatorservice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 19, 2009 sett på peugot 605 turbo diesel. disse og har en brei intercooler med stusssene vinklet inn i motorrommet foran radiator. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...