#1 Skrevet September 16, 2009 Hei, Har gått i annskaffelse av en ny MK4, å denne gang skal den nermere moder jord enn den forrige. Det som satte en stopper da var stabilisatorstaget. Er godt klar over at det orginale går over og at R32 staget går under. Men etter å ha brukt søkefunksjonen å lest litt om folks generelle erfaring rundt å bruke slikt slikt stag på en ''vanlig'' MK4 so er eg litt i tvil om eg vil bruke det på min. Det eg da lurer på er om det fins et alternativ? ingen produsenter av stabstag som lager et eget for f.eks GTI? Har foresten ikkje KW, so eg har ikkje festet for linksa på demperen.. Mvh Joakim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2009 det org r32 staget funker jo kanon med de org sidestagene, eller hva de heter, jeg hadde ikke noe trøbbel, blir dog litt ugunstig vilkel på de, men blir bedre når du slipper bilen ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...