#1 Skrevet September 16, 2009 eg og madammen skal ta danskebåten med dfds på mandag til onsdag. er det noko bra plass å parkere nærheta?? eg parkeringa ved kaia bra?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2009 Parkeringa på kaia er ganske grei den. Jeg tok kontakt med dfds på telefon på forhånd og fikk plass i innendørs park.hus engang jeg reiste. Kosta ikke mye. Det er fint hvis du er litt redd for bilen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2009 jeg selv har parkert på kaia flere ganger. får noen år siden med 100. da jeg kom at var døra litt oppe og det var flytte på noe inni bilen. men var ikke helt sikker men mente det ikke var sån når jeg dro. da jeg kom hjem hadde jeg ubesvart anrop fra purken. da hadde dem tatt en som satt i bilen min da. men han hadde ikke blit arestert da han ikke hadde stjålet noe. hvvvvvaaaaaa er det mulig. men var ikke noe skader eller stjålet noe så gikk bra. men har parkert der mange ganger senere uten problemer med nyer og bedre bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...