#1 Skrevet September 17, 2009 Har ein Cupra 4 TDI som treng ny turbo. Tenkte å gjere dette sjølv. Er det nokon som har gjort ein tilsvarande jobb her? Turboen på denne heng saman med manifolden, så heile denne må ut. Korleis er det med plass, og kva må demonterast for å få til dette? Dersom nokon har ein kjapp DIYS på dette hadde det vore supert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2009 Helve*tes trangt pga 4 motion, byttet på golf 4 gti, det var trangt nok det og, men gikk bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2009 Ok. Det høyres jo lovande ut:(. Er vel eit tips å bruke løftebukk slik at ein kanskje kjem til frå undersida òg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2009 er nok godt å trangt ja!(bytta på en octavia 4x4 tdi,og var ett mareritt) må ta den ut nedenfra. av med h drivaksel,knaskje ned med travers,av med mellomaksel,eksos,vill nok tro du kommer til da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2009 Ok. Då er det definitivt ein jobb der ein treng løftebukk i alle fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 21, 2009 er nok godt å trangt ja!(bytta på en octavia 4x4 tdi,og var ett mareritt)må ta den ut nedenfra. av med h drivaksel,knaskje ned med travers,av med mellomaksel,eksos,vill nok tro du kommer til da. Noko spesielt verktøy eg bør skaffe meg i forbindelse med dette? Har det som trengs for å få ned drivakslingane, men kva trengs for å få ned mellomakslingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 28, 2009 Då er turboen ute. Var greit nok, men sinnsjukt trangt. Tok alt ovanfrå, med unntak av festet som gir ekstra støtte til turboen. Dette måtte eg ned med høgre drivaksel for å lokalisere. Lurte på å blokke EGR ventilen, sidan eg har den ute likevel. Er det berre å blokkere røret, eller bør det gjerast noko med vakumslangen òg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 28, 2009 vakumslangen blokerer du eller lar den stå på EGRen vist du ikke fjerner EGRen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 6, 2009 Då er bilen kommen på vegen att:) Mykje demontering og vannvittig trangt, men ikkje SÅ ille heller. Alt gjekk greit og ingenting var rusta fast. (Heldigvis, for ein rund mutter nede under turboen hadde vore katastrofalt. Type ut med motor for å få ordna). Turboen var mildt sagt gåen, men no er den nye på plass, og som ein bonus har eg fått rensa opp litt rundt om. Blant anna er innsuget rensa og EGR blokkert, slik at det forblir reint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...