#1 Skrevet September 17, 2009 A6 4B Har fått knirk etter senkingen, Det er ikke veldig plagsomt, hører det bare stort sett når jeg kjører inn og ut av gårdsplassen. ikke metallisk lys, og mest bak. Er det normalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2009 Ikke uvanlig å få lyder etter senk, spesielt hvis du ikke løsner på foringene.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2009 Ikke uvanlig å få lyder etter senk, spesielt hvis du ikke løsner på foringene.... løsne foringene ja, ja det kan jeg prøve. takker å bukker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2009 Hvilek foringer bør jeg løsne på? Jeg har litt knirk her og der også.. kaller det 'nyeste bose concert' om noen spør som regel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2009 må løsne foringer, så flytte opp hjulet til sånn det er når bilen står på bakken og så skru til. Er vel ikke lett uten luftebukk og noe til og presse hjula med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...