Deler fra 034 motorsport. com

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med dem?? Hvordan bestille og betale osv..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må man registrere seg hos dem? Passe s2/rs2 turbo slangene overens? Er dem eg ska bestille..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, må registrere....

Hvis du får muligheten, så send med DHL, dem er raskest...

Gikk 4dager inkl dagen jeg bestilte til pakken var kommet til NORD NORGE! da har den vært innom tyskland :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv vært med på at DHL brukte 2 (TO) dager fra 034 til dhl fyr stod på døren min med ny bensinpumpe :-) Men de koster også litt mer enn usps og ups... 50-100$ mer..

034 kan du stole på.. veldig bra butikk.. har selv lagt fra meg 40000 der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handler mye fra 034 gjennom Paul Guillen på forumet her, han er forøvrig norsk forhandler, så det forenkler bestillingsprossen mye. Er alltid greiest å handle av noen som snakker samme språk :) Kundeservicen er og forøvrig glimrende!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler å handle igjennom Paul Guillen ja! Konge service :): rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er hans priser på ting i forhold da? Hvilke produkter lønner det seg å kjøpe norsk? Tunge ting?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er det som nevnt over.

Han er også på forumet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde å sende han epost 26. juli, uten respons. :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde å sende han epost 26. juli, uten respons. :confused:

Prøv igjen, han får MANGE mail pr dag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner denne litt jeg.. : rolleyes

Noen som har bestilt eksos fra 034?

Hvordan er kvaliteten/passformen og er det mye i frakt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen her som har tenkt å bestille noe fra 034 i nærmeste fremtid eller?? skulle hatt noen deler..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå bestilt direkte ifra 034 motorsport.. Håper eg får delan då..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå bestilt direkte ifra 034 motorsport.. Håper eg får delan då..

Selvfølgelig får du delene, men hvis du bor i Norge så er det jo best å handle gjennom Paul Guillen her i klubben :) Topp service, litt billigere og personlig oppfølging hele veien :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte mail til han, men fikk ikke nåkka svar. Så sjangsa på og bestille sjøl:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har handlet for 40000kr hos 034 uten noen problemer...

Når det gjelder eksosen er den veldig dyr i frakt her til norge.. må regne med ca 5000kr i frakt. ved mindre du tar båtveien. da slipper du mye billigere unna...

Passformen syns jeg kunne vært bedre, og for all del, bestill med 2 lyddempere! jeg tabbet meg ut der, og det ble for mye lyd!

Jeg slet(sliter) med at V-båndklemmen bak tar oppi mellomakslingen, og det lager EN H****** høyfrekvent lyd som skjærer igjennom bein og marg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg ser jeg er etterlyst av ett par stykker her. Jeg har desverre tekniske problemer med mail og server oppkobling. Dette er noe som ikke ser ut til å løse seg umiddelbart. Jeg har fått reddet så mye mailer som mulig og sendt ut svar. Jeg ber om at de det haster for tar direkte kontakt med dan@034motorsport.com Jeg kommer tilbake med mer info straks serveroppkobling og mail er 100% oppe og går igjen. Beklager til de som har ventet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg ser jeg er etterlyst av ett par stykker her. Jeg har desverre tekniske problemer med mail og server oppkobling. Dette er noe som ikke ser ut til å løse seg umiddelbart. Jeg har fått reddet så mye mailer som mulig og sendt ut svar. Jeg ber om at de det haster for tar direkte kontakt med dan@034motorsport.com Jeg kommer tilbake med mer info straks serveroppkobling og mail er 100% oppe og går igjen. Beklager til de som har ventet.

Ser det blir skrevet lengre oppe her at vi får 10% gjennom deg, stemmer det? Om det gjør det, får vi fortsatt den rabatten når vi tar det direkte fra 034, iogmed at du ikke kan ta det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.