Trenger forslag til felger på 2002 caddy

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg har sett meg blind på felger!! Trenger derfor forslag til felger til caddy`en, gjerne 16" eller 17". Noen som har noen forslag???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes dette karroseriet kler f.eks 17" RS4 og andre eikefelger.. men som sagt.. vil alltid være forskjellige meninger da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Caddy 2002 mod er jo samme som jeg hadde før. Karroseriet som ble laget fra 97-2003 og der kjørte jeg selv på med 17" kantfelger, men syns kansje at det blir enda mere riktig med noen breie 16" felger. Litt usikker på innpress og bredde her men vil tru at 9x19 med et 35 går rett på. På mine 17" hadde jeg et 35 og fegbredden var 7.5 og de var det masse plass til.

 

Men gå for noen breie kantfelger i 16" Det blir hvertfall ikke feil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar! Jeg har begynt å tenke på kombinasjonen 7,5 og 9X16, men veldig usikker på innpresset. Jeg har i dag 8,5X17 ET 30 hele veien, og det subber veldig foran. Må vel sies at jeg har senket den en del... :) Skal se om jeg får lagt ut et bilde...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss! Dette var jo pent det også. Men litt usikker på et med 7x16 og 9x16 selv. Noen som vet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har funnet meg noen ASA-felger nå da, 7X17 et38 fram, og 8X17 et35 bak. Så kjempespørsmålet: Hvem selger ASA i Norge?? Evt nettsteder som sender til Norge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.