#1 Skrevet September 17, 2009 Byttet bensinpumpe på en A6 2.8 i går, og når vi skulle starte opp bilen igjen etterpå var alle instrumentene døde. Vi har fremdeles lys i dashbordet, men speedometer, klokke, turtall osv reagerer ikke. Bilen gikk tom for strøm mens vi drev på, og vi måtte starte den med kabler. Jeg har prøvd å se om det kan være noen kabler vi har røsket ut med uhell, men finner ingenting. Har også koblet fra batteriet i 2 timer for å få tømt evt feilkoder, men heller ikke noe hell etter det. Sikringen til instrumentpanelet (nr 15) er intakt. Noen som har noen formening om hva som kan være problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2009 (endret) Dårlig kontakt bak instrumenthuset? Min blacka slik en gang, tok av batteriet i ca 5 min, så var den på nett igjen min da Høres mistenkelig ut som en sikring som er gått. Sjekka alle sikringene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2009 funka desverre ikke å koble fra batteriet på den her. Har kobla av instumentpanelet nå, så er det bare å feilsøke... haaaater feilsøking 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...