#1 Skrevet September 18, 2009 Jeg har byttet ut t-wedge pærene mine i parklysa med sånne kraftige led pærer. Ble bra men, Den ene pæra ryker kun etter kort tid hele tiden: gråter :.Dette skjer ikke ved normal pære.Hva kan være grunnen til dette? Blir dyrt da 2 pærer koster 100.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2009 hadde også et problem med det, men kjøpte parklys med 4 dioder fra biltema og de lyser ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 24, 2009 Jeg har byttet ut t-wedge pærene mine i parklysa med sånne kraftige led pærer. Ble bra men, Den ene pæra ryker kun etter kort tid hele tiden: gråter :.Dette skjer ikke ved normal pære.Hva kan være grunnen til dette? Blir dyrt da 2 pærer koster 100.- Halla Du har ikke kjøpt av meg nei? Vil anbefale å prøve pærer med SMD-dioder, da de er mye mer "hardføre" enn de med vanlige LEDs. Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2009 De jeg har, har grønne sokkler og 4 stk små pærer.Lyser knall grønt. Husker ikke hvor jeg fikk tak i de, men det kan hende det var hos deg disse ble kjøpt?!? Kan ikke du sende 2 sånne du annbefaler da,så kan jeg prøve med de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 24, 2009 Nei er nok ikke av meg. Har aldri solgt pærer med grønn sokkel. Bare legg inn en bestilling her du: http://www.bilkabel.com/~bilkaekq/index.php?main_page=product_info&cPath=8_11&products_id=68 Huske rabattkoden VACN523 som gir VACN-medlemmer 10% rabatt Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 24, 2009 Har du de i grønne da?Skal ha grønt lys siden bilen er grønn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 24, 2009 Oi, nei.. Kan prøve å skaffe det om du ønsker. Har dem i såfall inne om 2 uker. Jeg selger kun hvit, blå og rød. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...